Prelungirea Vietii depinde de noi

Prelungirea Vietii depinde de noi

Ma numesc Gabriel NECULAI si din 1979, am inceput sa studiez in particular sau in cadrul unor grupuri sau institutii specializate, o serie intreaga de stiinte, care m-au ajutat sa inteleg viata intr-un mod total diferit fata de semenii mei!

In tot acest timp, am aplicat cunostintele dobandite, in perfectionarea perceptiei mele despre viata si diversitatea manifestarilor ei. Aplicatiile mele au vizat atat materia aparent moarta (pietre, lemn, metale, apa, etc.), dar si materia vie (plante, insecte, animale, oameni).
Rezultatele obtinute de mine pe aproape toate grupurile, au fost uimitoare si asa cum spuneam mai sus, mi-au schimbat total felul in care vad acum existenta.

Astfel, printre multele evenimente petrecute, am reusit sa aduc bucurie in multe familii prin Vindecarea Miraculoasa a unor boli foarte grave, care nu au putut fi vindecate prin medicina clasica alopata! Desigur, metodele folosite de mine sunt complexe si greu de inteles si nu fac subiectul acestui articol.
Important pentru comunicarea aceasta, e faptul ca dupa o pauza de 10 ani (in care a trebuit sa ma ocup de alte aspecte insuficient abordate inainte, dar care m-au ajutat in continuare sa imi perfectez viziunea), am ajuns la maturitatea suficienta de a aborda acum din nou, ajutorarea a cat mai multi oameni
pentru a ameliora starea lor de sanatate si a prelungi cat mai frumos viata!
Astfel, inca din 1999, am inceput cu forte proprii si dupa un concept propriu, sa construiesc o Casa de Sanatate, unde sa ma pot dedica pentru tot restul vietii in slujba semenilor aflati in situatiile de viata cele mai disperate din punct de vedere al sanatatii!

Cu ajutorul Lui Dumnezeu si bazandu-ma pe toata cunoasterea pe care Acesta mi-a favorizat-o, voi face tot posibilul sa ajut GRATUIT pe toti aceia catre
care El isi va manifesta atentia!
In acest locas, vor fi prestate din 2008, odata ce se vor finaliza lucrarile de constructie, atat cursuri de stil de viata, autovindecare si alimentatie sanatoasa cat si sedinte de terapii naturale, toate GRATUIT, iar pe durata acestora voi incerca sa asigur la cat mai multi cazare, desigur tot GRATUIT.
Inscrierile anticipate pentru terapii si relatii suplimentare despre mine si proiect, permanent la adresa:
http://www.om.secretul.ro/
Tot la aceasta adresa, cei care nu vor sa comenteze pe blog sau care vor sa-si pastreze anonimatul cat si cei care vor sa ajute intr-un fel sau altul la o mai rapida deschidere a locasului, vor gasi o adresa de e-mail si un numar de telefon pe care ma pot contacta direct!
Orice clipa, este de mare pret!
Numai de cancer, mor 10 oameni, la fiecare 60 de minute, in Romania si poate ar mai avea mult de trait daca ar fi gata Casa de Sanatate, sa poata beneficia de terapie!
Un mic impas financiar, ne-a fortat sa intarziem terminarea finalizarii constructiei mai repede si cred ca
orice sprijin in acest sens cu un imprumut fara dobanda sau ajutor de alta natura, ar fi deosebit de benefic, folositor tuturor! Astept contactul vostru! Sunteti foarte importanti pentru acest proiect!
Asa sa ne ajute Dumnezeu!
Doamne Binecuvinteaza pe toti cititorii acestui articol si cei care vor decide sa dea o mana de ajutor!

t_rid=”gabi08necwordpre”;
trafic ranking

10 răspunsuri to “Prelungirea Vietii depinde de noi”

  1. Alice Says:

    As dori sa-mi ofer ajutorul, nu stiu sub ce forma este mai util. Cum stati cu constructia? Ar fi mult mai convingator sa postezi cateva poze actuale despre aceasta aici pe blog sau pe site. Pe viitor poate voi face si o vizita personal, fiind din Oradea nu-mi este departe.
    Marturisesc sincer ca am ceva dubii si o mica doza de neincredere, dar, nu o luati in nume de rau. Lumea este plina din pacate de farsori. Chair nu as vrea sa ajut pe cine nu trebuie.
    Astept raspuns!

    • gabi08nec Says:

      Buna Alice si iarta-ma ca raspund asa tarziu, dar probabil ca deja ti-ai inchipuit motivele si iti multumesc pentru intelegere!
      Sigur ca am nevoie de ajutor, dar imi ajunge si daca te rogi pentru mine, pentru noi!
      Acuma suntem la nivelul de finisaje pentru o parte din utilitati, adica wc, baie, bucatarie, uscator! Au fost multe sacrificii, a trebuit sa renuntam la multe, dar in final suntem fericiti ca „momentul” e aproape si vom putea ajuta pe multi din cei care au supravetuit sperand in noi, pt ca din pacate, multi „s-au dus la Domnul”, fara ca noi sa putem sa ne oferim ajutorul la timpul la care ei l-au solicitat.
      Am reusit pana acum singuri sa ne descurcam, nu am avut si folosit pana acum donatii ci doar cu un singur mic dar pretios ajutor din partea unui prieten din alta confesiune, chiar de putin timp oferit (nu spun care pt ca nu vreau sa fac discriminari sau sa se creada ca aduc elogii vreunei credinte anume).
      Nu te scuza, e normal sa ai dubii si te astept oricand aici la Arad, fie si numai sa ne cunoastem!… Actiunea si activitatea noastra, sunt unicate in Romania si poate chiar in lume si normal ca poate fi oricand contestata in credibilitate!… Nici Vlaicu sau Vuia sau multi, foarte multi altii, nu au fost crezuti, ajutati, sprijiniti in atitudinile lor „altfel” dar astazi, avioanele transporta bolnavi grav la mii de km in cateva ore si le fac viata mai usoara celor cu businesuri sau calatorii de vacanta!
      Daca ai citit cu atentie in site-ul indicat pentru vizitare, Casa Noastra e deschisa tuturor celor cu Ganduri Bune!
      Trebuie doar sa ma anunti prin telefon sa nu fim plecati cumva si sa faci drumul aiurea!
      Cat despre poze si alte materiale, iarta-ma dar se gasesc dincolo pe site, pt ca aici, nici nu prea am timp si nici nu ma pricep cum sa le „urc”!…
      Multa sanatate tie si familiei si Dumnezeu sa va aibe in paza!

  2. Marcel Iures Says:

    Dute ma in pula mea de aici! Alt om care stie sa fure! Asta a invatat el STIINTA FURTULUI!

    • gabi08nec Says:

      Stimate Domnule Marcel Iures, ca dovada a respectului ce vi-l port chiar si Dv care gasiti de cuviinta sa va adresati in acest mod, va accept mai jos dreptul cetatenesc la libertate de opinie, necenzurand punctul Dv. de vedere, cu rugamintea ca vizitatorii sa nu se ofenseze si sa-l ia ca un punct de vedere doar si atat!
      Dumnezeu sa va Binecuvinteze!

      Acesta este mesajul Dumneavoastra:


      Marcel Iures bibitza91@gmail.com 92.83.131.165
      Submitted on 31/05/2008 at 12:54pm

      Dute ma in pula mea de aici! Alt om care stie sa fure! Asta a invatat el STIINTA FURTULUI!


      Mesaj Terminat

  3. Ioana Bobocea Says:

    FITI BINECUVANTAT si FELICITARI pentru ceea ce faceti pentru oameni !
    Cu umilele mele puteri si calificari energetice voi incerca sa va ajut ,oferind gratuit pacientilor dvs.tratamente distale de 21 de zile cu POWER KI ,care este terapia mea ,in fapt un complex de terapii si algoritme inforenergetice pentru ameliorarea starii de sanatate.V-am masurat si INTENTIA DVS.este asa cum scrieti in toate paginile de pe net ,adica curata si exclusiv pentru sanatatea oamenilor.Sunt pensionara si exist efemer si decent ,din practicarea profesiei mele de expert contabil ,dar terapiile complementare sunt pentru mine un hobby existential ,avand multe calificari energetice(Radiestezist&Inforenergetician,MASTER TEACHER REIKI pentru TIBETAN si ASCENSION REIKI,practicant PRANIC HEALING &CRISTALOTHERAPY &PSIHOTHERAPY &FENG SHUI PRANIC.etc)
    CAUT,CAUT,CAUT pemanent noi informatii in indeplinirea misiunii mele terapeutice in cele mai bune conditii si de ce nu chiar in conditii de mare performanta.Curios este ca nu v-a scris pana acum nimeni nici-un comentariu ..Oare de ce oamenii nu sunt mai increzatori ,cel ce nu a sperat si aflat inca ca „TOTUL ESTE POSIBIL” ,trece degeaba prin lectia lui de viata.
    Cel care stie ,simte,vede sau afla aceasta si nu se manifesta in binele acordat semenilor ,la fel trece degeaba prin lectia lui de viata..
    Ce sa va spun ,voi incerca sa va ajut energetic si financiar ,voi face o donatie Centrului dvs.de sanatate ,voi cumpara aparatele si produsele dvs.si voi comanda produsele dvs. si ca de obicei voi fi „primul pacient” pentru mine si in aceste noi terapii ,neincercate pana acum ,dar avand stiinta de efectele lor benefice pentru sanatate.
    In curand pe YOU TUBE va fi un serial de 7 filmulete „POWER KI” unde ve-ti afla detalii si ve-ti beneficia de ce nu chiar si dvs.de o terapie in direct(fiecare vizitator care vizioneaza serialele va beneficia de acest cadou energetic ,gratuit).Si eu ma rog bunului Dumnezeu SA VA BINECUVANTEZE pe DVS.si FAMILIA dvs..pentru ceea ce faceti pentru oameni.

    • gabi08nec Says:

      Stimata Doamna Ioana Bobocea,
      Cunosc sute de terapeuti si simpatizanti, dar cred ca doar o singura data am mai intalnit un contabil care sa fie pasionat si dedicat stiintelor spirituale. Nu sustin ca as cunoaste profesiile de baza sau initiale ale tuturor, dar oricum pentru mine este putin straniu iar inclinatiile si deschiderea Dvs. de toata lauda! Felicitari! Mi-ar face mare placere sa ne cunostem personal si cu voia lui Dumnezeu, cine stie, poate chiar vom colabora in 2010. Eu fac toate eforturile sa creez conditiile optime demararii activitatii aici la Casa de Sanatate, in 2010.
      Dumnezeu sa va Binecuvinteze pe Dvs. si familia Dvs. si sa va dea putere si sa va Lumineze sa faceti cat mai mult bine!

  4. iulia Says:

    vreau sa stiu ce religie aveti atat am vrut sa intreb oricum am o parere f.buna si eu am multe probleme de sanatate am 31 ani dar eu imi las sanatatea in Mana Domnului m.ar intersa tratam.naturiste

    • gabi08nec Says:

      Buna Iulia si voua tuturor cititorilor acestor informatii!
      Va rog sa ma iertati ca raspund cu intarziere dar lucrarile de finalizare la Casa de Sanatate mi-au blocat toate celelalte actiuni!
      Draga mea Iulia, crede-ma, toate discutiile astea „legate” de religie, credinta si misionarism religios, nu fac decat sa ne separe, sa ne dezbine pe noi „OAMENII”, in loc sa ne adune si sa ne ajute in telul nostru aproape comun! Ar trebui sa observam caracterul perimat al indaratniciei cu, care aproape oricare dintre credinte sustine ca doar ea este „calea”.
      La urma urmei, este un singur Dumnezeu, iar noi ne incapatanam inca, sa-i schingiuim identitatea, asumandu-ne fiecare partea noastra de ciob din „marele GRALL”. E ca si cum am refuza sa mai continuam dupa gradinita cu celelalte forme de invatamant, pana la Facultate si chiar mai departe, complacandu-ne in autosuficienta noastra si victimizand apoi morbid, invocand fatalitatea destinului ca vinovata a plafonarii si nerealizarilor noastre din scurta viata de acum!
      M-am nascut „liber, natural si curat”, am fost boteazat catolic, dar parintii fiind unul catolic si celalalt ortodox practicant, am practicat si eu mai mult ortodoxia, urmata si dupa casatorie.
      Dar eu, sincer vorbind, nu ma simt legat in sufletul meu decat de Bunul Dumnezeu si incerc in masura in care inteleg si pot, sa fac numai fapte bune! Asta imi da putere si asta imi este piatra de temelie in toate actiunile mele!
      Va rog sa ma iertati daca vorbele mele va ofenseaza cumva pe vreunul din distinsii vizitatori!
      Doamne Ajuta voua tuturor!

  5. roxana Says:

    as dori adresa unde pot gasi Casa de Sanatate,
    va multumesc

Lasă un răspuns

